Aqualia sorteja les limitacions de la COVID amb una cadena virtual en benefici de les víctimes de la Violència de Gènere
- Detalls
- Publicat el Dimarts, 24 Novembre 2020 15:04
- Escrit per Redacció
Sota el lema “Units en la distància”, Aqualia ha desenvolupat la campanya #*aqualiaAmbtu amb motiu del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere (25 de novembre)
En aquesta ocasió, la companyia ha convidat a tots els seus públics d'interès a formar una cadena virtual des de la web aqualiacontigo.com per estar més a prop de les víctimes malgrat el distanciament social per la crisi sanitària de la Covid-19
A més, fruit de la col·laboració d’Aqualia amb la Fundació Adecco en suport a les dones maltractades s'ha presentat l'informe “Una ocupació contra la violència” i deu dones es beneficiaran d'un projecte de formació i inserció laboral
El Dia Mundial contra la Violència de Gènere se celebra enguany en un context inèdit, marcat per la Covid-19. Malgrat això, Aqualia continua mantenint viu el seu compromís contra aquesta xacra social. A causa de les actuals circumstàncies, l'empresa ha digitalitzat el seu tradicional “Aqualia amb tu” i, a través de la web www.aqualiacontigo.com, llança una anomenada a tots els seus públics d'interès perquè participin en la iniciativa i mostrin el seu suport a les víctimes de la Violència de Gènere.
D'aquesta manera, la campanya “Units en la distància” ha assumit el repte de formar una cadena virtual de 1.000 metres de longitud amb les fotos i els missatges dels participants. La campanya s'ha desenvolupat amb enorme èxit, ja que la cadena virtual ja ha aconseguit els 2.000 metres gràcies als 1.000 participants que s'han unit a aquesta. Encara és possible col·laborar amb aquesta iniciativa solidària digital entrant en www.aqualiacontigo.com, i pujant una foto amb braços i mans estesos als costats, per unir-se a la cadena. També pujant la imatge a Twitter a través d'un missatge en el qual se citi al compte de la companyia (@aqualia) i l'etiqueta #aqualiaContigo.
Aqualia convida a tots els ciutadans a participar en l'acció, ja que en definitiva es tracta de col·laborar en la conscienciació ciutadana des de tots els àmbits enfront d'aquesta xacra social.
La campanya del passat any també es va saldar amb un èxit de participació, ja que ciutadans de tot ‘estat espanyol van col·laborar registrant els seus passos solidaris fins a aconseguir 21.840 quilòmetres. Fruit de la solidaritat de totes aquestes persones Aqualia va superar amb escreix el seu objectiu inicial fixat en 9.197 quilòmetres. Per això, en els pròxims dies la companyia, en col·laboració amb la Fundació Adecco, posarà en marxa un projecte per a la formació i la inserció laboral en un sector d'alta demanda com el sector logístic de deu dones víctimes de la violència de gènere. Les seleccionades rebran a més competències i habilitats en la cerca d'ocupació dins d'un procés continu de mentorització i acompanyament.