El Consell Comarcal de la Selva contracta 7 i Tria per gestionar els menjadors escolars de Sant Hilari i Arbúcies fins a finals de curs
- Detalls
- Publicat el Divendres, 08 Desembre 2023 10:50
- Escrit per Redacció
El passat 26 de febrer, l’empresa 7 i Tria va assumir la gestió del servei, subrogant les persones que hi treballaven i, per tant, amb un model de gestió que no ha suposat cap canvi substancial ni per als alumnes ni per a les famílies
La consellera comarcal d’educació, Ester Soms ha destacat que: “des d’un primer moment, vam procurar que no faltés cap dia el plat a taula i que el servei de monitoratge es prestés amb tota normalitat
A finals del mes de febrer, el Consell Comarcal de la Selva va impulsar un contracte d’emergència amb l’empresa 7 i Tria per gestionar el servei dels menjadors escolars de les poblacions de Sant Hilari Sacalm i Arbúcies fins a final de curs, després que l’empresa que gestionava el servei, Arcasa, hagi entrat en fase de liquidació.
Tot i que fins a principis de febrer el servei de menjador dels dos municipis es desenvolupava amb tota normalitat, des del Consell Comarcal de la Selva es van començar a detectar algunes incidències en el dia a dia del servei que van comportar que l’ens selvatà comencés a preveure com actuar en cas que Arcasa, l’empresa concessionària, tingués algun tipus de problema i que pogués acabar repercutint en el servei de menjador de l’escoles que prestava el servei.
Per tal que el servei es continués prestant amb normalitat, l’ens selvatà ja es va anticipar a qualsevol tipus d’incidència.
D’aquesta forma, el passat 26 de febrer, l’empresa 7 i Tria va assumir la gestió del servei, subrogant les persones que hi treballaven i, per tant, amb un model de gestió que no ha suposat cap canvi substancial ni per als alumnes ni per a les famílies.
A més, des de l’inici d’aquesta situació, el Consell Comarcal de la Selva ha informat i donat suport a les persones treballadores en tot aquest procés de subrogació, així com a les famílies i les comunitats educatives de totes aquests centres educatius.
Així doncs, des del passat 26 de febrer, l’empresa 7 i Tria gestionarà el servei de menjador de l’Escola Guilleries, l’Institut Escola Cent Fonts i la Llar d’Infants La Baldufa de la població Sant Hilari Sacalm, i els de l’Escola Dr. Carulla i la Llar d’Infants El Jardinet de la població d’Arbúcies.
La consellera comarcal d’educació, Ester Soms ha destacat que: “des d’un primer moment, vam procurar que no faltés cap dia el plat a taula i que el servei de monitoratge es prestés amb tota normalitat”. A més, afegeix Soms, “les AMPA han agraït al Consell Comarcal de la Selva, i, especialment als tècnics d’educació, la bona feina feta, per tal que aquesta situació generés el mínim inconvenient possible a alumnes, famílies i treballadores del servei”.El Consell Comarcal de la Selva ha contractat 7 i Tria per gestionar els menjadors escolars de Sant Hilari Sacalm i d’Arbúcies fins a finals de curs.
Finalment, tal com ha avançat la mateixa consellera d’educació, Ester Soms, l’ens selvatà ha impulsat un nou concurs per a la gestió del servei de cara al curs que ve.