L'Oficina Jove de la Conca organitza un cicle de xerrades virtuals d'interès juvenil
- Detalls
- Publicat el Dimarts, 27 abril 2021 10:54
- Escrit per CC Conca de Barberà
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà ha preparat per a aquest proper mes de maig un cicle de xerrades virtuals adreçades als joves de la comarca sobre temes de salut, feina o educació. Formen part del programa d’activitats de la Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil de la Direcció General de Joventut de la Generalitat i són de caire virtual, gratuïtes i adreçades a joves de totes les edats; malgrat que tenen uns perfils preferents.
La primera xerrada tindrà lloc el proper dimecres, dia 5 de maig, a les 17.00h, i estarà dedicada a les pràctiques professionals a l’estranger. Serà a càrrec de l’entitat Obre’t Ebre. El seu objectiu és proporcionar informació sobre quina mena de pràctiques professionals es poden portar a terme a l’estranger (remunerades o no) i aspectes pràctics sobre com gestionar aquestes pràctiques.
La següent, tindrà lloc el dia 12 de maig, a les 18.00h, i es proporcionarn eines i recursos per aconseguir tenir una primera feina. Està adreçada a joves majors de 16 anys i anirà a càrrec de la Fundació Pere Tarrés.
El dia 13 de maig, a les 17.30h, tindrà lloc la xerrada ‘Vacances alternatives’ i té per objectiu conèixer tots els programes sobre mobilitat nacional i internacional que s’ofereixen i les oportunitats que hi ha per fer a l’estiu: vacances solidàries, camps de treball, intercanvis internacionals, aprenentatge d’idiomes, interrail, DiscoverEU, etc. La xerrada és organitzada pels Serveis de Joventut de la Demarcació de Tarragona.
Finalment, el 19 de maig (18.00h), tindrà lloc la xerrada ‘Relacions saludables a les xarxes’, per a joves majors de 12 anys. L’objectiu és fer prendre consciència de la predominança de les xarxes i les noves tecnologies en les relacions pròpies, observar l’impacte dels actes individuals en els canals virtuals i prendre responsabilitats envers la promoció del benestar a les xarxes. A càrrec de projectes educatius SEER.