El Servei de Gestió Tributària i Cadastral del Consell Comarcal de la Selva posa en funcionament el centre d’atenció telefònica
- Detalls
- Publicat el Dilluns, 11 Juliol 2022 18:47
- Escrit per CC Selva
Amb la posada en funcionament d’aquest nou servei, l’ens selvatà pretén resoldre els problemes que es donen en relació amb l’ atenció telefònica
Aquest nou servei, que s’ha posat en marxa aquest dilluns 11 de juliol, té un horari de 9 del matí a 14 h i de 16 a 18.30 h
El Consell Comarcal de la Selva ha posat en funcionament el centre d’atenció telefònica del Servei de Gestió Tributària i Cadastral. El servei s’ha posat en marxa aquest dilluns, dia 11 de juliol, a les nou del matí.
Els usuaris del Servei de Gestió Tributària i Cadastral dels municipis selvatans que tenen delegats els tributs i el cadastre a l’ens selvatà, així com aquells ciutadans que requereixin d’aquest servei poden trucar al telèfon 972840178. L’horari d’atenció ciutadana és de dilluns a divendres de les nou del matí a les dues del migdia i de les quatre a dos quarts de set de la tarda. Els ciutadans que es posin en contacte amb aquest nou servei seran atesos per un equip de professionals.
El president de l’ens selvatà, Salvador Balliu, ha explicat que “amb aquest nou servei pretenem resoldre els problemes que històricament hem tingut en relació a l’atenció telefònica del Servei de Gestió Tributària i Cadastral que venia funcionant de forma molt precària.” Sens dubte, tal com ha assenyalat Balliu, aquest és un dels molts projectes en què l’Equip de Govern de l’ens selvatà ha treballat en aquest mandat amb l’objectiu de ser més eficients i més eficaços i donar un millor servei als ciutadans de la comarca i, no cal dir, als ajuntaments.
Aquest nou centre d’atenció telefònica disposa d’un grup de professionals d’àmbits molts específics en el marc de la gestió tributària i cadastral que podran respondre a les necessitats dels usuaris que es posin en contacte amb aquest nou servei.