dissabte, 19 de Abril de 2025
Agenda

Programades per Setmana Santa un conjunt d’activitats per al jovent de Pira

Programades per Setmana Santa un conjunt d’activitats per al jovent de Pira

Tindran lloc al Casal Pirenc a les 11 del matí

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Pira i l’Oficina Jove de la Conca de Barberà han treballat plegades per organitzar al municipi unes activitats per al jovent de la població aprofitant les vacances escolars de Setmana Santa.

Les activitats són dirigides a les persones joves a partir de dotze anys i tindran lloc al Casal Pirenc, a les 11 del matí.

Dimarts 15 d’abril, tindrà lloc el taller “Explorem el futur?" Durant el taller la tècnica de Suport a l’Ocupació Juvenil de l’Oficina Jove, Anna Pubill oferirà tres activitats d’autoconeixement per la tria educativa i professional.

L’endemà dimecres 16 d’abril, s’han organitzat unes activitats que formen part d’un videojoc i scape sobre “Reptes socials de la prehistòria”. De la mà de l’arqueòloga i divulgadora de l’IPHES-CERCA, Andrea Alías, planejarà activitats sobre els reptes socials d’avui en dia, tot descobrint com responien a la prehistòria a les diferències de gènere, canvi climàtic i migracions.

Per participar en les activitats és recomanable d’inscriure’s en el següent enllaç: https://tuit.cat/nbGNs

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.