Llagostera s’ha sumat a la iniciativa de l’Institut Ramon Muntaner amb l’objectiu de valorar el patrimoni històric i cultural de les torres, talaies i talaiots de la Mediterrània, i sensibilitzar sobre la importància dels drets humans.
Una combinació d’història, reivindicació i solidaritat, que esdevé una acció conjunta amb altres municipis de la Mediterrània per reflexionar sobre el drama migratori i mostrar el compromís amb l’acollida i els drets fonamentals.
Aquesta iniciativa s’ha dut a terme després de l’aprovació per unanimitat d’una moció presentada per la CUP-Llagostera.
L’acte ha comptat amb una visita comentada a les excavacions del Castell de Montagut a càrrec de l’arqueòleg Joan Llinàs, la lectura de manifestos en defensa dels drets humans i una ofrena floral en memòria de les víctimes de la migració, a càrrec del Llagostera enFlor.
L’encesa de fum ha anat acompanyada de la cantada de la cançó “Viatge a Ítaca” de Lluís Llach.
Llagostera s’adhereix a l’encesa de torres, talaies i talaiots de la Mediterrània pels drets humans
- 27 Gener 2025
- Llagostera
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.