Se celebra una setmana abans del què s’acostuma a fer, ja que el darrer dijous d’aquest mes serà festiu, el Dia de Sant Esteve.
Demà dijous 19 de desembre a les 7 del vespre l’Ajuntament de Blanes ha convocat el darrer ple d’aquest 2024, el què correspon a la sessió ordinària del mes de desembre. Tindrà lloc una setmana abans del que habitualment se solen fer –el darrer dijous de cada mes-, perquè en aquesta ocasió l’últim dijous coincideix amb un festiu, el dia de Sant Esteve.
La sessió inclou vuit punts a l’ordre del dia, començant pels tres primers que es fan a totes les sessions ordinàries: l’aprovació de l’acte del ple anterior, i donar compte de diverses resolucions. En aquest cas, es refereixen a les emeses per la Junta de Govern Local. Entrant ja en matèria, el quart punt porta a debat l’aprovació provisional d’una modificació del pressupost municipal vigent.
El cinquè punt proposa diverses modificacions pel que fa als representants dels diferents grups polítics municipals en diferents organismes, motivat per la presa de possessió de Dani Cantero com a nou regidor en substitució de Víctor Catalán. Els punts sisè i setè es refereixen a sengles propostes de canvi de denominació de dos espais públics perquè s’incloguin al Nomenclàtor Municipal.
L’últim punt a l’ordre del dia, com és habitual a totes les sessions ordinàries, seran els Precs i Preguntes, primer dels grups polítics i després del públic. Com és habitual des de fa un temps, la sessió plenària es pot seguir íntegrament en directe a través de Facebook i YouTube.
L’Ajuntament de Blanes celebra dijous el darrer ple d’aquest 2024, amb vuit punts a l’ordre del dia
- 18 Desembre 2024
- Blanes
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.