dissabte, 19 de Abril de 2025

La regidoria de Drets Socials de Sitges ofereix una xerrada taller sobre acompanyament emocional i criança respectuosa.

La regidoria de Drets Socials de Sitges ofereix una xerrada taller sobre acompanyament emocional i criança respectuosa.

La iniciativa serà el 19 de novembre a les 17 h a la sala polivalent del SIS, a la plaça de Catalunya. La inscripció es pot fer fins al dilluns 18 de novembre.

La coach educativa i familiar, especialitzada en educació emocional, Núria Cantí, donarà eines pràctiques per transformar les relacions familiars en un espai de respecte, comprensió i creixement.

L’Ajuntament de Sitges impulsa el 19 de novembre la xerrada taller ‘Acompanyament emocional i criança respectuosa’ per donar eines pràctiques per transformar les relacions familiars en un espai de respecte.

Aquesta proposta, oberta a totes les famílies, serà impartida per la coach educativa i familiar, especialitzada en educació emocional, Núria Cantí. Durant la sessió s’explorarà com el clima emocional familiar i els estils parentals influeixen en la relació amb els fills i les filles. També es tractarà de la regulació emocional dels pares per acompanyar de manera conscient i respectuosa el creixement dels seus fills.

La xerrada començarà a les cinc de la tarda a la sala polivalent del SIS, a la plaça de Catalunya. Les persones interessades poden fer la inscripció fins al 18 de novembre a través d’un e-mail a info@amorquealimenta.com.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.