El senyor Jordan va assegurar que s'utilitzava aigua no potable, però els tècnics han confirmat que l'aigua emprada és potable.
El grup municipal de Junts per Tortosa ha denunciat un nou “engany” del senyor Jordan a la ciutadania, en aquest cas, sobre la sostenibilitat de la pista de gel. El senyor Jordan i el seu govern van assegurar que s’utilitzava aigua no potable per a subministrar la pista de gel quan no és així, ja que al parc municipal tota l’aigua que hi ha és potable. La portaveu de Junts per Tortosa, Meritxell Roigé, ha assegurat que “la pista de gel d’enguany té el mateix subministrament d’aigua que ha tingut en els darrers anys, és a dir, aigua potable”, i ha denunciat que per justificar-se davant de la CUP “el senyor Jordan no hagi tingut cap mania d’enganyar la ciutadania”.
Davant d’aquestes sospites, Roigé, durant el consell d’administració d’Aigües de Tortosa, va preguntar als tècnics si hi havia aigua no potable al parc municipal, extrem que van negar, ja que no hi ha cap punt de connexió operatiu que no sigui d’aigua potable. “Ens van vendre que era la primera pista sostenible perquè es feia servir aigua no potable, ho van fer per quedar bé amb els seus socis de la CUP que no volien que es fes la pista de gel, però la ciutadania ha de saber que el senyor Jordan els enganya”, ha afegit.
“Suposem que davant d’aquesta evidència la CUP hauria de replantejar-se moltes coses, com per exemple el seu suport incondicional als pressupostos, però sabem que no serà així perquè el seu paper és molt clar: un sí a tot el que digui el govern, un xec en blanc, que demostra la seva irrellevància a l’hora de condicionar el govern municipal”, ha manifestat Roigé.
La portaveu de Junts per Tortosa ha deixat clar que estan molt satisfets per aquests 10 anys de la pista de gel que impulsa la Federació de Comerç, Serveis i Hostaleria Tortosa Més, i que s’ha demostrat que és un actiu dinamitzador del comerç local durant la campanya de Nadal. Una pista de gel per on passen més de 16.000 usuaris, un terç dels quals de fora de Tortosa; més de 4.000 escolars, i que també juga un paper social oferint la possibilitat de patinar a xiquets i xiquetes de famílies vulnerables. “Hem defensat sempre que Tortosa havia de mantenir la pista de gel i des de Junts per Tortosa treballarem perquè es continuï fent”, ha conclòs.
Junts per Tortosa demostra que el govern municipal enganya la ciutadania en la sostenibilitat de la pista de gel
- 11 Desembre 2024
- Tortosa
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.